søndag den 6. november 2011

Homecoming!

Hey folkens!

Syntes det er på tide til et lille indlæg igen, eftersom det er over en måned siden mit sidste indlæg, jeg beklager meget!

Sidste uge var homecoming uge! En rigtig sjov uge! Man skulle klæde sig ud de forskellige dage. Mandag var vi ikke i skole, sååå. Tirsdag var twister tuesdag, hvor man skulle klæde sig fjollet ud. Onsdag var nørd dag, torsdag skulle man klæde sig ud som et legetøj og fredag var spirit day, hvor man skulle klæde sig ud i skolen farver. Jeg klædte mig jo selvfølgelig ud alle dagene, lige på nær om torsdagen. Jeg havde virkelig ingen ide om hvad jeg skulle klæde mig ud som! Den sidste time i skolen om fredagen, havde skolen det de kalder "pep rally". Det er blandt andet der, hvor homecoming kongen bliver afsløret. Alle eleverne stemmer på ham så de syntes fortjener titlen. Ham med flest stemmer får titlen. En dreng ved navn Corey vandt. Han har kræft, og han har problemer med at gå, og derfor går med rollator. Men han er nok en af de sødeste mennesker jeg nogensinde har mødt. Syntes det var utrolig flot af flertallet af eleverne på min skole, havde stemt på ham, som homecoming konge 2011.  

Fredag aften var vores homecoming game. Vi spillede mod Escambia High School, og vi vandt selvfølgelig :p. Lørdag aften var den helt store aften jo! The Homecoming Dance. Jeg må indrømme og sige, at det var lidt skuffende. Jeg havde det selvfølgelig rigtig sjovt med mine venner, men måden mange af dem de dansede på, var direkte klam.. Mine dejlige værtsforældre tog mig ud at spise før dansen, for det var jo min store aften. Anyway, jeg havde en rigtig god aften med alle mine venner.
Sidste fredag var jeg på Field trip med min anatomy klasse. Vi besøgte Pensacola State College, og det var rigtig sjovt! Jeg lærte en hel masse omkring den medicinske retning, da jeg jo gerne vil uddannes læge. Vi fik lov til at se rigtige lunger, det var dog lunger fra grise. Men det var rigtig fedt!

Allerede på Onsdag, d. 9. november har jeg været her i hele 3 måneder! Hvor tiden dog flyver af sted! Før jeg ved af det, er jeg jo hjemme igen altså! Og på Torsdag går turen til Disney World! Jeg glæder mig sygt meget! Jeg skal af sted med 2 andre udvekslingsstudenter Clara og Virginia, og selvfølgelig mine værtsforældre.

Xoxo Louise.



Mig og Alyson. Nørd dag.

Mig og Chris. Nørd dag.

Will, mig og Angela.

Mig og Angela.

Scream!!

Deen, mig og Colt. Spirit day! 

Marco, Deen og jeg.

Homecoming.

Homecoming.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar